2013/03/25

március 25.

lehet, hogy inkább azt kellett volna magamra tetováltatnom, hogy: NE FÉLJ AZ ÜRES LAPTÓL. mert amint elkezdesz írni, amint belemelegszel, csak úgy fosód a szót árad belőled a szavak csudásan szórakoztató tengere (ha mást nem is, de legalább magamat szórakoztatom), és ez az egész irkálós dolog iszonyúan jó móka és felettébb szórakoztató tud lenni. csak hát ugye le kell ülni, szembe kell nézni a hófehér, üres papírral, és el kell kezdeni. és ez a legnehezebb része az egésznek.

hiszen: new habits starts hard. so try harder. 

és akkor most jack és én újra útra kelünk, és megkeressük deant. 

***

esik a hó! esik a hó! esik a hó!  tudom, hogy már mindenki a tavaszt várja tűkön ülve, közben pedig pokolba kívánja a mínuszokat, de az én hószeretetem valódi és örök, s nem csak az első hónak örülök, hanem még március 25-én is vigyorogva sétálok haza a hófúvásban. mert a hó egész egyszerűen csodálatos. ha lehetne kívánni, hát én tuti azt kívánnám, hogy legyen havas a szülinapom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése