2013/03/12

március 12.

víííííííííííííííííííí, eljött a nap! persze munka után elsétáltam a könyvesbolt előtt, és be is kukkantottam, hogy hátha látom a friss kupac könyvet, de be azért nem mentem. persze mikor hazaértem, leöltöztem, és hátradőltem a székben, megkaptam az emailt, hogy mehetek a könyvért. természetesen csapot-papot félbehagyva, fáradtságot feledve, tányért törve, morzsákat szétszórva pattantam fel, öltöztem, és már rohantam is vissza. mert vannak dolgok, amik még holnapig sem várhatnak (kevés ilyen van, be kell látnom. no de a könyvek!) 

a merülés a tinédzserlétbe ezennel újra indul... (és ez még egy buzis kis szívecskét is megérdemel: <3) szörnyen nehéz megállnom, hogy ne olvassam el a legvégét,  de az előzővel is ezt csináltam, és tönkretettem magamnak az élményt. hát most próbálok kicsit okosabb türelmesebb (kevésbé kíváncsi?) lenni. és most off vagyok, 732 oldal múlva jövök.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése