2013/03/15

március 15.

hát, ezt a talpra magyar dolgot idén sem vettem túl komolyan. (meg egyébként is, nehogymá' megmondják, hogy mikor lázadjak, ugye.) helyette inkább visítozva őrültem a szakadó hóesésnek, majd a legfontosabb cuccaimat hátizsákba szórtam, és megléptem nagyihoz a hétvége. s mióta itt vagyok, nem győzök henyélni. hát nem csodás? és ez egy olyan hétvége, amikor két szombat van egymás után. hát kívánhat ennél többet az ember?

(ellenben a belügyminisztérium sms-e egyértelműen wtf??? és adjunk még egy jó nagy csattanós pofont a szarnak kategória. egyrészt: honnan tudják a számomat? a szolgáltatóm miért él vissza az adataimmal és továbbítja azt egy harmadik félnek? ha már a számomat tudják, akkor azt miért nem, hogy sem jogsim, sem kocsim nincs, de meg egy nyamvadt kerékpárom sem? másrészt: az országban katasztrófahelyzet van a felelőtlen autósok súlyos havazást okoztak, és pintér csak annyit tud mondani, hogy üljek a seggemen, mert ő majd [egyszer] jön és segít? és mindezt éppen március idusán, a talpra magyar napon?  és hogyan üljek át másik gépjárműbe úgy, hogy közben ne hagyjam el sajátomat? tegyem a fülem mögé a kispolcra, csapjam hónom alá, húzzam magam után damilon? s vajon miért küldik ki kétszer ugyanazt az sms-t? egyszer csak célba talál? meg egyáltalán: miért küldözgetnek értelmetlen sms-ket az én vérrel és verejtékkel megkeresett és tisztességesen leadózott forintjaimból? miért használnak ennyi felkiáltójelet egyetlen sms-ben? napról napra magasabb szintre emelkedik a bohóckodás a parlamentnek nevezett csúfolt, színes-szagos, billegő ugrálólégvárban. csak lyukasztaná már ki valaki egy jól irányzott, erőteljes tűszúrással, és süvítene kifelé a poshadt levegő.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése