2013/02/28

február 28.

ma megérkezett az amazonról rendelt film az új polaroid gépemhez. nagy boldogan hoztam el a postáról, majd miután megnéztem néhány videót a youtube-on, és izgatottan (de nagyon koncentrálva) beleraktam a filmet a gépbe, megkomponáltam életem első polaroid landdal készülendő képét, majd lenyomtam az exponáló gombot. nem történt semmi. valami nem jó a géppel, valami nem működik. az elem, ami benne van, nincs lemerülve, de valami még  sem jó. a filmet (szerintem) jól töltöttem bele. a  gép nem exponál: kettőt kellene kattannia, de csak egyet kattan. persze már a filmet is baszkuráltam közben, meg kinyitottam a sötétdobozt (nem tudom igazából hogy hívják), lehet, hogy a teljes töltényt elszúrtam ezzel. de még azt se bánnám, hiszen van másik. csak exponálna. mindjárt sírok.

1 megjegyzés: