2013/02/13

február 13.

magvas gondolatok szerda estére:

* mennyire jó az érzés, amikor rég nem hallgatott, de annál inkább imádott zenekarom albumai előkerülnek a fiókomból és sejtjeimet újra átjárja a zene által okozott boldogság? ma például oasis nap van, so can i be electric too? yeah, whatever. * hát nem fantasztikus találmány a takaró? mekkora zseniális öltet már, hogy magadra terítesz egy nagy méretű, lapos, viszonylag vékony dolgot, ettől a tested és a tárgy közötti térben a levegő meleg lesz, és ez a meleg levegő melegíti a testedet, de úgy, hogy közben a tested melege melegíti a levegőt. a világ legzseniálisabb találmánya a takaró, kétség nem férhet hozzá. az élet eme mindennapos és teljesen természetes részletei egészen le tudnak nyűgözni időnként. * first world problems: én még nem akarom, hogy tavasz legyen! még még még havat akarok, és nem akarom, hogy az a kicsi elolvadjon, ami a napokban esett! és egyébként is, az mennyire igazságtalan már, hogy az ország nyugati csücske már megint kapott fél méter havat, a keleti csücsökben meg minden csöpög meg tocsog és locsog meg csurran? és én egész nap pakolom ki a havas híreket, miközben odakint 10 fok van és hét ágra süt a nap. * a nap rádöbbenése: nem szeretem a lekvárt. főleg a baracklekvárt. ki is nyomtam az összeset a töltött fánkból, és úgy sokkal finomabb volt. * óó, jajj. már megint beszippantott a szjg. nem tudom letenni és túl erős hatással van rám és random szomorúsághullámok törnek rám a jó ég tudja miért. de azért legalább annyira nem rossz a helyzet, mint első olvasásra, decemberben. és természetesen továbbra is imádom, mert az egész, úgy ahogy van, zseniális. főleg második olvasásra, mert most már jobban észreveszem a részleteket. és továbbra is menthetetlenül bele vagyok zúgva cortezbe. le sigh. * nekem mikor lesz már kész a regényem? amikor megírod, kisanyám. * don't look back in anger, i heard you say. * oy,  holnap már csütörtök! és már megint nyakunkon a hétvége. * nekem mikor hoz már levelet a postás? (looking at you, kid!) * cause maybe you gonna be the one who saves me.

(köszönöm a figyelmet. igazán semmi értelme nem volt, magva meg főleg nem. whatever.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése