2013/04/01

április 1.

apró örömök az életben:
- kádban, habok közt, körtés somersbyt inni
- elképzelni, hogy hogyan fogom hank moody-stílusban falhoz vágni és ripityára törni csotrogány laptopomat, amint vettem egy újat (és átmentettem a fotóimat)

hát, ma ennyivel van ennyi, mert a húsvéthétfőt a monitor előtt töltöttem munkát mímelve, és a neten ma igazán nem volt semmi, még rehabra járó, medencében úszkáló, hátrakötött fülű, úszósapkás nyuszik sem. (ellenben munkaidőm lejárta előtt nem sokkal befutott két hírértékkel nem bíró anyag, ettől lefagyott a gépem, felidegesítettem magam, és túlóráznom kellett fél órát. [these third-world problems are killing me, i'm telling ya!] de legalább itthonról dolgoztam, kitérdepelt mackónadrágban és mamuszban.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése