2013/04/18

április 18.

ma
  • levágtam a hajam
  • olyan meleg volt délben, hogy egy szál ingben mentem dolgozni
  • végre lefotóztam a csodás kis rózsaszín mamuszcipőmet (#kötelezőaknatető)
  • nem volt bolondcsütörtök a munkahelyen [persze ettől még úgy elfáradtam, hogy ma már semmi értelmeset nem bírok csinálni, és semmi másra nem vágyom, mint egy forró habos fürdőre és hogy folytassam a  joanne harris könyvet]
  • egyre jobban bírom a kollégáimat 
  • már egészen puhatestű és balzsamos volt az este
  • hazafelé jövet épp mentem volna le az aluljáróba, amikor megcsapott a nyárillat, felnéztem az égre, és észrevettem, hogy a fejem fölött ott egy virágzó fa, és annak van ilyen csodás illata
holnap
  • péntek
  • hétvége!
  • lana del ray koncert lesz bécsben. óóó, miért nem tudtam róla? elmehettem volna úgy sem mentem volna el

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése