2013/04/16

április 16.

1. magvas gondolataim mára sincsenek, mert a héten délutános vagyok, és ilyenkor valahogy soha nem szoktak lenni
2. ha jobban belegondolok, semmiféle gondolataim nincsenek
3. bár relatíve csendes nap volt ma hírfronton, ettől még most majd' leragad a szemem
4. bár legalább már a fejem nem fáj
5. ma a csodás kis rózsaszín mamusz/balerinacipőm volt rajtam. milyen kár, hogy nem csináltam nagyonhipszter fotót a lábaimról. sebaj, majd holnap!
6. úgy kimennék már az erdőbe vagy le a tiszához. a hétvégén, esetleg?
7. a marcipánt még mindig nagyon szeretem. ma be is toltam egy teljes rudat a képembe.
8. napfény illata van a hajamnak.
9. a változatosság kedvéért tegnap belekezdtem egy újabb könyvbe, most a the divine secrets of the yaya sisterhood-ba, mert már nagyon vágytam valami nagyonyári könyvre
10. persze ettől még olvasom a joanne harris könyvet, és élvezem
11. persze ettől még másik négy könyvet tovább kellene olvasnom/ be kellene fejeznem valamikor a közeljövőben. 
12. túl sok a könyv, túl kevés az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése