2013/04/22

április 22.

ma:
  • nem volt just another manic monday, mert ma igazán semmi jelentős nem történt a világban. bár ettől még nagyon gyorsan elillant a nyolc óra
  • délután critical mass volt nálunk, amit nem sikerült lefotóznom, mert későn mentem, pedig már egy jó pár napja készülök rá
  • vettem becseréltem a tönkrement csizmámat egy fáradtrózsaszín, magas szárú tornacipőre
  • vettem egy mályvaszínű [málnapiros?] hollywood red [ez van ráírva] rúzst és egy mentaszínű körömlakkot 
  • legalább tizenötször meghallgattam már ezt a dalt ma este
  • idén először ettem epret
  • elkezdtem nézni a dirty dancinget [végignéznem persze nem sikerült]
  • le kell szoknom a lustaságról, és vissza kell szoknom az írásra. vagy legalább arra, hogy teljes mondatokban fejezzem ki magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése