2013/05/07

május 7.

  • az a kellemes, bágyadt, gyengülős fáradtság, a puha mosoly szám sarkában
  • ma voltam könyvtárban: az öcsémnek próbáltam levadászni egy töri atlaszt a holnapi érettségire [ez mindent elmond arról, hogy mennyire veszi komolyan az öcsi az egész érettségi-hype-ot. igaza is van, mondjuk]; persze már egy példány sem volt bent; helyette kivettem három vaszary gábor regényt [az egyikből hiányszik 100 (!) oldal, wtf? mégis miért? és hogyan?], jöhetnek a könnyed nyári olvasmányok dögivel
  • délelőtt megrendeltem a csodás új, hófehér laptopomat, mely élőben még szebb, mint a képeken. csütörtökön hozzák, már alig várom. [végre itthonról is tudok majd nyugisan dolgozni.]
  • a nagy, mennydörgős, villámlós tavaszi viharok és a hűvös, nyugodt, esőillatú esték. imádom.
  • időnként bekukkantok a fotós blogomra, és visszanézem a fotókat, mert egy bizonyos idő távlatából már azért külső szemmel is tudok rájuk tekinteni. [bár azért legtöbbjükről továbbra sem tudom eldönteni, hogy jók-e vagy nem; vagy hogy mitől lehetnének jobbak.] ma is bekukkantottam, és rájöttem, hogy hiányzik a fotózás. nem a túlfilterezett, alibi instagram képek, hanem a rendes, szép, igényes, fényképezőgéppel készült fotók. és talán ami még inkább hiányzik: hogy olyan események, emberek vegyenek körül és olyan impulzusok érjenek, amiket és akiket lehet fotózni. mert azért mégiscsak az emberfotózás a legizgalmasabb téma. ami leginkább hiányzik: egy gép, egy jobb, mint ami most van. úgy érzem, most már tényleg megértem egy tükörreflexesre, már tényleg itt az ideje, hogy vegyek egyet, és elkezdjem kitanulni annak a csínját-bínját. [persze az is évekbe telik majd.]
  • ja, és boldog születésnapot a bácsinak, aki nélkül most nem rajonganék annyira [egyáltalán] a polaroid gépekért és fotókért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése