2013/05/21

május 21.


időjárás ide, időjárás oda, lelkemben nyár tombol, és virágmintás, pasztelszínű köd lepte el agyamat. ez az állapot pedig az alábbi fagyiszínű hipszter-kollázsért kiált [természetesen közben ajánlott lana-t hallgatni, valamint elképzelni, ahogy csodálatos hófehér pillentyűzetemen pötyögök a szupercuki, puhán kattogó billentyűkön. jajj, és van most már hamis írógép hang is, bizony!]:


sajnos biciklim továbbra sincsen [mondjuk nem mintha fel tudnék tekerni a hegyre, amin lakunk], a bal felső sarokban látható halványrózsaszín salt water szandált még múlt héten megrendeltem [már igazán ideérhetne], és a tökéletes mentaszínű körömlakkot is megtaláltam már a gyöngyházfényű barackrózsaszín rúzzsal együtt. hál istennek a mentaszínű táskáról már sikerült lebeszélnem magamat [mert közben előkerült a szekrény mélyéről a tavaly nyári virágmintás táska], viszont horgolt cipőért továbbra is epekedem - természetesen a mentaszínű toms-nál szebbet elképzelni sem tudok - de mivel próbálom a józanész határain belül tartani pénzköltési- és cipőfüggőségemet [nem annyira sikerül] és nem elkölteni az összes pénzemet cipőkre [pedig a toms annyira csodálatos!], ezért csak egy drappszínű fapados kínait veszek, és majd jól befestem magamnak mentaszínűre [mert textilt festeni nagyszerű]. szívem másik csücskében lelt helyet magának ez az elbűvőlően csodás rózsás toms cipő - melyet sajnos szerencsére már nem lehet kapni, mert csak limitált számút dobtak belőle piacra néhány hónappal ezelőtt, így ez eggyel kevesebb pár cipő, amiről le kell beszélnem magamat. le sigh. azért brutálkemény dolog ez a cipő- és táskafüggés, hát na. [#firstworldproblems] 

ja, és azt még nem is mondtam, hogy elkezdtem újranézni a beverly hills 90210-et. bizony, bizony, azt, ami szinkronizálva a kilencvenes évek végén (?) ment a tv3-on, azt a bh90210-et, aminél bugyutább, didaktikusabb, hatásvadászabb, felszínesebb és kiszámíthatóbb 90-es évekbeli sorozatot nehezen talál az ember (melrose place? baywatch? jóbarátok? esetleg?). no de hát mégiscsak nyár van, a habkönnyű, pasztelszínű, bájos bugyutaságok ideje. s a maga nemében egy egészen csodálatos és korszakalkotó kis sorozat ez a bh90210 (mondanám, hogy tinédzserkorom meghatározó sorozata volt, no de ebbe a kategóriába mégiscsak a gilmore girls és a dawson's creek tartozik) abból a fajtából, ami annyira rossz, hogy már jó. és ami még inkább meglepő, hogy már 23 év eltelt azóta, hogy elkezdődött a sorozat. huszonhárom. [jesszumpepi, hát így telik az idő?] egészen mókás a kora-kilencvenesévekbeli, mobiltelefon- és internetmentes elkényeztett kaliforniai tejfelejesszájú kölykökön [és az őket alakító csapnivaló, huszonéves színészeken] szórakozni. és akkor most ezen a ponton jegyezném meg, hogy: az én ízlésem épp olyan, mint a bh90210 - annyira rossz, hogy már jó. és: szerintem én lélelkben örökké tinédzser leszek már. 

éljen hát a nyár és az erkélyünkön boldogan cseperedő paradicsompalánták. a hétvégén már tényleg veszek fűszernövényeket is. és festek nekik csodás pasztelszínű kaspókat, amiket rózsabokrokkal fogok teledekupázsolni. és csodálatos lesz. cause that's how i roll. 

2 megjegyzés:

  1. én egy mentaszínű szoknya után epekedek már hetek óta, pedig szörnyen áll ez a szín. btw, a h&mben volt a tomshoz hasonló horgolt cipő (nem olyan, mint a kínais, ami inkább balerina), nem tudom, hogy még van-e.

    az ikea papírboltban majdnem bevásároltam neked is, meg magamnak is aztán úgy döntöttem, előbb teleírom a már meglevő füzeteimet, pedig, pedig. majd meglátod és hiperventillálsz.

    én tavaly nyáron néztem végig a beverly hills 90210t, vagyis nem teljesen végig mert megcsömörlöttem. ennél szomorúbb, hogy még nincs is nyár, de már végig néztem négy évad szex és new yorkot, mi marad így majd a kánikulákra?

    VálaszTörlés
  2. miskolcon fostalicska az h&m, és semmi nincs benne, ami nekem kéne (olyan mentaszínű táska sem, mint amilyen a kalapos képed mögött van a háttérben).

    én SOHA nem fogom teleírni az összes noteszemet, akkor már soha nem vehetek újat sem?

    úristen, úristen, te is újranézted a bh90210-et?!!! és hogy mit fogunk nézni? friday night lights + californicationt, mi mást. esetleg entouarge-t.

    VálaszTörlés