2013/05/02

május 2.


már egy ideje kinéztem magamnak ezt az a clockwork orange-os táskát a modcloth oldalán, és persze valahányszor eszembe jut és újra megnézem, hogy árulják-e még, eljátszom a gondolattal, hogy mi lenne, ha megvenném? no de azért 18 dollárt [+ jelentős dollárnyi postaköltséget] kiadni egy nem túl komplikált vászonszatyorért mégiscsak sok. aztán tegnap este valahogy beugrott, hogy én ezt akár magam is megfesthetném. dolgoztam már néhányszor textilfestékkel, volt is némi maradék festékem itthon elfekvőben, és pakolászás közben kezembe került egy natúr pamutszatyor is, amire kb. egy évvel ezelőtt kezdtem ráhímezni egy matyóhímzést, de a legelső rózsa után alábbhagyott a lelkesedésem, és azóta sem lett belőle semmi. így ma elzarándokoltam a hobbiboltba, vettem festéket meg ecseteket [a meglévő ecseteim szánalmas állapotban vannak], és amint hazaértem, nekiestem a projektnek. hát így telt szabadságom délutánja festegetve és szex és new york maratont nézve. totál elégedett vagyok az eredménnyel, még mindig imádok ecsettel a kezemben szöszmötölni, hosszú-hosszú órákon át akár. [szerintem keresek még hasonló ikonikus képeket / könyvborítókat, és festek még 1-2 szatyrot, mert igazán jó móka - (ps: jöhetnek az ötletek!)]



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése