2016/05/22

május 17.

  • egész nap jegyzeteltem a kis fekete riporternoteszembe. mindig itt van mellettem, imádom.
  • kitaláltam, hogy szeptembertől újságírást fogok tanulni az egyetemen. vágyom vissza az iskolába és hogy tanuljak még valamit. (a miskolci egyetem indít két féléves, szakirányú továbbképzési szakot. augusztus 15. a jelentkezési határidő.)
  • megérkezett két könyv, amit a book depositoryról rendeltem: a tigers in red weather liza klaussmanntól és a mrs. hemingway naomi woodtól. (még április végén, hirtelen felindulásból megrendeltem egyszerre hat könyvet: ezeken kívül a the dressmakert, a the husband's secretet, a me before you-t és az everything i never told you-t. az előbbi három még mindig nem érkezett meg, és most már kezdek parázni, hogy elveszett a postán, vagy a postás flegma módon nem bele a ládámba, hanem rá rakta, és valaki lenyúlta.)
  • az öcsém lehozta a könyveim egy részét, két banános doboznyit. fel is pakolásztam őket a polcra, nagyjából kategorizálva a köteteket. végre az összes könyvem egy helyen lesz, yay!

2 megjegyzés:

  1. pont tegnap raktam rá a kindle-re a Tigers in Read Weathert :D (nekem sosem jött meg a cicás órám amit az ebayről rendeltem amiért nagyon szomorú vagyok, mert a másik ami viszont megjött meg már le is állt. persze ilyen ez a #kicsiócsókínai)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ááá, de kínából még megjöhet, onnan van, hogy két hónap. ez meg már eléggé veszett fejsze nyele, me rt amiket napokkal később rendeltem, már megjöttek. csak három könyv. :/:@

      Törlés