2010/12/14

Szenvedéseim kellős közepe

Mi lenne, ha írnék egy könyvet?
Szólhatna például arról, hogy most éppen mennyire szenvedek. Kapunyitási pánik lehetne a címe. Az mindenképpen jó jel, hogy legalább a címét tudom már.
Van egy félig megírt regényem. Azt még vagy tizenhat évesen kezdtem el, de azóta sem  sikerült kitalálni, hogy mi legyen a címe. Pedig már lassan nyolc éve gondolkodom rajta. Még a végén A cím nélküli regény lesz a címe. Már ha egyáltalán valaha is befejezem. Bár ezt évről évre egyre inkább kétlem.
És hogy miért éppen Kapunyitási pánik? 
Mert itt vagyok 22 évesen, lassacskán diploma előtt, és fogalmam sincs, hogy mit akarok kezdeni az életemmel. Sőt, per pillanat egészen úgy tűnik, az élet sem akar túl sok mindent kezdeni velem. Már alig várom, hogy egyszercsak jól orcáncsapjon és sínre tegyen, úgy istenigazából. Nem tudok túl sok mindent az életről, de azt már többször is hallottam, hogy az emberek szokták sínre tenni az életüket, és nem az élet teszi sínre őket. Mindegy, velem azért történhetne fordítva. Úgyis sok minden történik velem fordítva, mint általában másokkal.
Be kell vallanom valamit.
Valójában nem is 22 éves vagyok, hanem 23 és 3/4. Leszek, 29 nap múlva. (Te jó isten, leírva még szörnyűbbnek tűnik.) Szóval mindjárt 24 vagyok. De nyolc hónappal ezelőtt úgy döntöttem, hogy nem vagyok hajlandó 23 éves lenni. Hiszen micsoda otromba szám a 23! Egy kettes meg egy hármas egymás mellett. A kettessel még nem is lenne baj, no de a hármas?! Milyen szó már az, hogy hááá-rom?! Ráadásul a 23 prímszám is. Mindenki pontosan tudja, hogy a prímszámok veszettül csúnyák. Ezért úgy döntöttem, hogy lázadok (rendkívül meglepő fordulat!), és bojkottálom a huszonhármat. Idén maradok 22, és 2011. április 12-én 24 leszek. A 24 egészen szép szám. Pont a kétszerese a tizenkettőnek. Ergo, nem is prím. 
Remélem akkorra azt is sikerül kitalálnom, hogy mit akarok kezdeni az élettel. Vagy az élet ad valamiféle jelet.
Mindenesetre kapunyitási pánikom hevében most elkezdek irkálni. Irkálásaim során tán csak sikerül majd egyszer kitalálni, hogy mi akarok lenni, ha nagy leszek. 
Ajjajj, mindjárt nagy leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése